Unele dintre cele mai importante companii care operează agenţii de pariuri şi săli de jocuri de noroc lansează prima campanie pro-vaccinare finanţată exclusiv de o industrie din România.
NoiNeVaccinăm, #JucămResponsabil şi #ÎmpreunăOprimPandemia, alături de o serie de argumente pro-vaccinare, sunt elementele centrale ale campaniei,vizibilă deja în mediul online, pe paginile de social media ale companiilor, în locaţiile în care se desfăşoară activităţi de jocuri de noroc, precum şi într-o serie de spoturi publicitare.
Actorii principali ai campaniei sunt angajaţi din industrie care vorbesc despre dificultăţile pe care le-au întâmpinat, motivele care i-au convins să se vaccineze şi aşteptările pe care le au în privinţa întoarcerii la normalitate.
Industria jocurilor de noroc din România are 45.000 de angajaţi
Campania de responsabilitate socială conţine cinci spoturi tv, testimoniale ale angajaţilor din sălile de jocuri şi pariuri, afişe stradale şi o campanie digitală
Asigură-te că ai introdus toate informațiile necesare, indicate printr-un asterisk (*). Codul HTML nu este permis.